Pokemon GO vodič – Šta nas očekuje u najočekivanijoj mobilnoj igri godine

9. septembra prošle godine je izašao trejler koji je označio ulazak Nintenda na mobilno tržište. Niantic, kompanija koja je odgovorna za trenutno najpopularniju AR (Augmented Reality) igru na svetu- Ingress, je dobila licencu od Nintenda da spoji 2 stvari koje su i zasebno kulturni fenomen.

Ipak, sve do pre nešto manje od mesec dana, nismo imali puno podataka o samoj igri, izuzev klasičnih PR izjava u izuzetno retkim intervjuima. Onda je na Youtube okačen snimak sa SXSW konvencije, gde smo konačno dobili prvi pogled na igru.

Trenutno je u toku beta test u Japanu, uskoro se uključuju i Australija i Novi Zeland. Kako se datum globalnog izlaska bliži, slede stvari koje vas očekuju u igri, sakupljene od strane društva sa r/SilphRoad

Disklejmer: Igra je trenutno u beti. Sve je podložno promenama, i neke od ovih informacija nisu potvrdjene od strane dizajnera igre. Potvrdjene informacije su isključivo na sajtovima Niantica, Nintenda i Pokemon Company

Osnove:

  • Trenutno se u igri nalaze fajlovi za 151 Pokemona, što znači samo prva generacija
  • Svi tipovi pokemona se nalaze u igri, uključujući i one dodate nakon prve generacije (Steel, Dark, Fairy)
  • Pokemoni evoluiraju putem „evolution shards“. Kada skupite dovoljan broj, shardovi postaju „evolution stone“
  • Postojaće mikrotransakcije (bobice, pokelopte, lekovi, dragulji)
  • Maksimalni nivo trenera je za sada 50
  • Avatar igrača može da se menja, sa preko 20 hiljada mogućih kombinacija
  • Postoji sistem dostignuća (achievments)

gg

leak1

Kako razlikovati Pokemone:

  • Tri tipa učestalosti- Normalan, Legendaran, Mitski
  • Sedam različitih priroda-  Stoic, Assassin, Guardian, Raider, Protector, Sentry, Champion. (prevoda nema zato što autor teksta nije u stanju da se seti sinonima za čuvar i zaštitnik)
  • CP: Combat Points predstavljaju nivo moći odredjenog Pokemona. Što više, to bolje. (Slede dosadni brojevi)
    Najveća zabeležena razlika pri istoj vrsti Pokemona je 192 (184 – 376)
    CP je usko povezan sa ostalim osobinama (napad, odbrana, HP)

leak2

  • Različiti pokemoni se lakše ili teže nalaze u zavisnosti od okoline.

Srž igre:

  • Cilj: Skupiti ih sve, koristiti ih za globalnu domina… ehm, za upravljanje dvoranama (više o tome kasnije)
  • Postoje tri tipa tačaka interakcije: Nasumični pokemoni, PokeStanice i dvorane. Prvi hvatate, drugi vam daje različite predmete, treći je okosnica igre.
  • Hvatanje se odvija putem mini igre u kojoj bacate pokeloptu na pokemona koji se pomera. Možete koristiti različite bobice i lopte da povećate šansu hvatanja. Preciznost takodje pomaže.
  • Postoje tri tima: crveni, plavi i žuti. Oni se bore za nadmoć preko dvorana. Pristup timovima se otključava tek nakon izvesnog vremena provedenog igrajući.
  • PokeStanice daju predmete poput pokelopti, lekova, ali i jaja sa Pokemonima (Pokemoni iz jajeta su u proseku jaci od onih u divljini)
  • Postoji ciklus dan/noć

leakn

  • Dvorane su mesta gde se odvijaju borbe izmedju pokemona. Ako nisu zauzete, možete ih zauzeti tako što ćete ostaviti jednog od vaših pokemona u dvorani.
  • Ako je dvorana već zauzeta od strane drugog tima, možete je napasti sa timom vaših pokemona. Borbe se razlikuju od onih u glavnom serijalu, vremenski su ograničene, i svaki pokemon ima samo po 2 napada (brzi i „charge“).
    Pobeda nad protivničkom dvoranom joj smanjuje prestiž. Kad prestiž padne na nulu, dvorana postaje neutralna.
  • Ako je dvorana u posedu vašeg tima, možete trenirati vaše pokemone u njoj. Treniranje daje iskustvene poene treneru, i povećava prestiž dvorane

To bi bilo to. Za kraj pogledajte snimak beta gejmpleja. Željno iščekujemo ovaj naslov.